Here I am - This is me

Her er mitt bidrag til månedens utfordring på NIB. "Here I am - This is me"

Min interiørstil er godt og blandet. Det er så mye jeg liker, så jeg henter ut det jeg liker ved hver stilart.
Det jeg imidlertid er nater på, er farger. Det må matche. Kræsjer fargene er alt ødelagt.. ;-) Det er vel derfor det går mye i brunt, hvitt og grått her hjemme. Duse farger er også velkommne, men jeg er nok litt fargeredd ;-)
Flere har påpekt at kattene matcher stuen og lurer på om det er gjort med overlegg. Det er ikke det altså, men jeg klaget ikke da jeg så at kattene forsvant i interiøret. Total match! - This is me ;-))
God helg! Klem Linn

4 kommentarer:

  1. Hei hei
    såå lekkert hus du har og helt nydelig pus.
    Måtte smile litt ang pus og interiøret, har nemlig fått tilsvarenede kommentarer med min brunmaskede hellig birma Matteo
    og det er heeeelt greit for meg også at han matcher, lille interiørpusen.
    ønsker deg en flott søndag
    klem anita s

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder!

    Å DEN herlige pusekatten da *smelt*

    Lykke til i utfordringen!
    Ha en fin Onsdag.
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  3. Måtte smile nå, for det første jeg tenkte på var også at katten passet så godt inn. Fin stil og vakre firbente. :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett
  4. Fint du har det!
    Ønsker deg en fin søndagskveld
    Barna er i seng og jeg tar meg en liten bloggrunde. Kjekt å titte innom bidragene til nibs marsutfordring!
    Klem Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)