Forandring fryder


God kveld!

Innom en liten tur for å ønske dere en god helg og vise frem mitt siste prosjekt.


Litt forandring er kjekt ;-) Det store speilet i gangen er erstattet med et konsollbord jeg har malt, et litt mindre speil og en rokokkostol jeg fant på bruktmarkedet. Stolen er jeg ikke helt ferdig med enda. Viste seg å være en _stor_ jobb med å få i naglene. Jeg kjøpte 200 stk i god tro om at det holdt, men 50 ødela jeg å ja.. dere ser hvor lite nagler det er. Etterhvert måtte jeg bare innfinne meg med at jeg måtte for-borre hull til naglene, så de ikke knakk. Da ble det heldigvis mye lettere, men jammen meg nok arbeid. Har nå litt å trøye meg med i helga  ;-)
Ellers er det full fart med jobb. Har blitt litt flinkere til å komme meg hjem derfra, slik at jeg har litt overskudd her hjemme også. Kjekt å pusle litt i huset igjen, har savnet det.
Nedtelling til julen er igang og jeg stor gleder meg! Endelig skal jeg få pynte til jul igjen =D Siden jeg ikke har tatt frem julepyntet på to år, har jeg glemt hva jeg har og handler som om jeg ikke skulle ha noe.. Hehe ;-)
Er veldig veldig spent på juletreet jeg kjøpte fra USA som enda ligger nedpakket i boden. Kall meg gjerne gal, men det kommer til å bli satt opp 1. desember :)
Hvor lenge klarer dere andre julegale å vente med pynten?

Ønsker dere alle en strålende helg!
Klem


6 kommentarer:

  1. Så flott det var da ;) nydelig stol, og det blir alltid litt arbeid med det ;) ha en din helg! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  2. Dette var kjempefint.
    Så flink du er er.
    Ser for meg at det kreves mye tolmodighet med å feste naglene.
    Lysestaken var kjempestilig.
    Begynner å pynte 1. desember jeg også, men juletreet kommer ikke på plass før nærmere jul.
    Ha en kjempefin helg.
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  3. Ble kjempestilig! Hvor er konsollbordet fra?
    Litt av en tålmodighetsjobb med den stolen,hadde ikke vært noe for meg;)
    God helg!
    Anita :)

    SvarSlett
  4. Takk for svar - billig kar forkledd i dyr design er jo superbra!! =) Nydelig med de sorte møblene, elsker sort/hvitt og har fått enda mer sansen for det i det siste. Man bir nok påvirket av trendene rundt seg...Godt gjort å trekke om en sånn flott fasongsydd stol. Vet ikke om jeg hadde turt å begynne på det en gang jeg. Nydelig var den i alle fall.

    SvarSlett
  5. Flink du er! Blir kjempefint, kan tenke meg det tar litt tid ja:) har du prøvd med en skarp syl før naglen?

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)