Aldri så galt at det ikke er godt for noe

God dagen
Her har det vært en aldri så liten stolkrise. Jeg bestilte stoler hos trendmax i god tro om at stolene skulle komme lenge før førstkommende lørdag. Da vi skal ha huset fult av gjester.
 Det blinker regelrett rask levering på fremsiden deres. Men de klarer altså ikke å levere lagervarer på 14 dager. De ga de heller ingen beskjed om, det fant jeg ut selv etter mailer frem og tilbake både i dag og på fredag.
Heldigvis hadde de stoler hos Novasolo som kunne matche tenkt prisklasse. Etter en kjempehyggelig telefon dit har vi fått avklart at vi har nye stoler i slutten av uken. Hurra!!! 
Så tuuuusen takk for fantastisk service hos Novasolo!
 Har bestilt der før og kommer helt klart til å gjøre det igjen. 
Varmt anbefalt.

Disse stolene er jo bare 100 ganger finere enn de første vi plukket ut. 
Nå gleder jeg meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)