Cookies

Heisann

I kveld har jeg endelig fått prøvd kitchenaiden jeg kjøpte for et år siden. 

Jeg handlet den på ebay fra USA og trege meg, har ikke fått tak i omformer før nå.  Den funket fjell og jeg er kjempe fornøyd! Ble positivt overrasket over at den var så stillegående. Noe helt annet enn kenwooden som bråker veldig mye og tar dårlig nederst i bollen. 
Så om du drømmer om en ny kjøkkenmaskin er kitchenaiden fantastisk! =)
Jeg testet ut Candy cane & oreo cheececake cookies fra Manuela 


Brukte mokkabønner isteden for sjokoladeknapper og røde klubber isteden for sukkerstenger, siden jeg ikke orket å kjøre inn til byen. Ble litt for mørk smak på sjokoladen for min del, men Kjetil ble veldig fornøyd. Han er alltid fornøyd når jeg legger fra meg malingkosten og finner på noe på kjøkkenet.. Neste gang blir det lysere sjokolade, for disse skal definitivt lages igjen. Veldig enkle og gode.

 Disse skal jeg ta med på jobb til mine flotte kolleger.
Riktig god helg, det er fredag =D

1 kommentar:

  1. Så koseligt, jätte fint inpackat!Formarna var verkligen söta! Så kul att det var text på dom, är det du som har gjort det? Räknar med att dina arbetskompisar blev glada för den fina fredags presenten :) Ha en riktigt god helg!
    Kram från frøknen i nr21

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)