Påskeegg

Hei hei

Her har det var blogg tørke en uke pga. sykdom. Jeg har vært helt utslått og bare tanken på å ta ut av oppvaskmaskinen har fått meg til å bli tungpustet og kvalm. Så hele uka har jeg holdt seng og sofa =P  Ringte legen tidlig i uken, hun mente det var omgangssyken. Mot helgen skjønte jeg at det ikke var det. Etter som det ble verre, ringte jeg legevakten. De mente det var krystall syken. Selv holdt jeg en knapp på mycoplasma, siden jeg har omgåttes barn som har det. Hehe, greit når alle har sin mening ;-) Hadde tenkt meg til legen for å få en grundig sjekk i dag da, men i går dro jeg meg eeendelig til. Må tro det var godt å endelig få gjort noe igjen! Soverommet ble ferdig tapetsert, gelendrene på veggen i trappa fjernet (måtte ha de opp for å få huset godkjent) og jeg fikk malt etasjeskillet i riktig hvitfarge.
På lørdag var Kjetil på Maxbo å kjøpte lister til gjestebadet. Nå venter jeg bare på P&O maling, så vi får tatt ferdig det rommet også =) Mange prosjekter på gang, som vanlig ;-))
I dag har jeg laget påskeegg.  De man kjøper står jo ikke i stil til noe som helst, å DET går jo ikke ;-)
Eggene er grunnet og malt med restmaling. Deretter pyntet med decotape og div. blomster.
Riktig god uke til dere alle!
Klem Linn

4 kommentarer:

  1. Hei Linn. Så utrolig fine påskeegg. Tusen takk for tipset. Male med restemaling..

    Så kjedelig å være syk(:

    Og lykke til med alle prosjektene. Det blir sikkert kjempefint:)

    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  2. Masse god bedring.
    Kjempe koselig egg
    klem

    SvarSlett
  3. Nyyydelige påskeegg!!!!!
    Og god bedring til deg!
    Syns forresten det ble veldig fint med hvit singel!!
    Klem Iris

    SvarSlett
  4. Så flotte egg du har laget:D

    Ønsker deg goood bedring!

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)