Velkommen inn: Jente rommene

God kveld

Jeg stor koser meg med å innrede rommene for tiden =) Og irriterer meg grønn over pakker som aldri kommer ;-) Er så kjedelig å ikke få gjort ting _helt_ ferdig, fordi man mangler ditt og datt. Slik er det vel å være husbygger, men det er vanskelig å innrette seg når man er så utålmodig ;-)
Jeg har ihvertfall fått gjort ferdig ungdoms rommet i dag. Her har jeg malt møblene, siden de ikke matchet gulvet og veggene. Her MÅ ting matche, om ikke får de fyken eller en runde med malekosten. Kan bli ganske så klar av meg selv til tider.. ;-)
Slik ble resultatet

Lillemor sitt rom begynner også å ta form. Selv om en del gjenstår. Her mangler noen møbler, maling av hjørnelister og brune gardiner på sidene. Men det begynner å dra seg til og har blitt et riktig så koselig rom.

Ha en riktig god helg kjære lesere! 
Klem Linn

5 kommentarer:

  1. Finfine jenterom! Kan tenke meg at jentene liker rommene sine. :-)

    SvarSlett
  2. Så mye du får i orden da. Skjønner ikke hvordan du rekker alt jeg.... Effektiv dame du! ;-) Og så koselig som det blir... :-)

    SvarSlett
  3. Så fint det blir! :) Flink du er!

    Klem C

    SvarSlett
  4. Så fint det er! Og jeg fikk selvfølgelig med meg tapetet på lillemors rom. Er det greit om jeg lenker til innlegget ditt fra facebook siden min?

    God helg til deg og dine!
    Klem fra Christine
    (Sne design)

    SvarSlett
  5. Kjempefine rom!
    Og så fint det ble på Lillemor sitt rom, med møbler i tre, og skjønn tapet!
    Gleder meg til å pusle med barnerommene: )

    Klem Iris

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)