Peisen & bad

Hei
Da har snekkerne satt sammen og montert peisen. Som Kjetil har malt i kveld =)
Peisen er av type Roma høy, med panorama innsats og lyse marmorplater. Malt i "klassisk hvit".
Selv har jeg malt hele soverommet og fått beiset bjelken på badet. Nå gjenstår kun beising av tre bjelker og maling av en vegg på stua. Den har de ikke satt opp enda, så derfor det ikke er gjort. Forhåpentligvis er jeg ferdig med alt som heter maling i morgen! DET skal bli godt =D
Her er noen bilder fra badet. To er tatt før jul. Fikk ikke tatt skikkelig bilde i kveld, siden dusjen står midt på gulvet..
Badet er malt i "konge blå" Badekar fra megaflis, innredning er "Ståt" kjøkkeninnredning fra IKEA.
Armatur er fra Tyskland (Sjekk tidligere innlegg for merke). På veggen bak badekaret har jeg lyst å ha noen fine hvite skap. Må bare finne noe først =)
Nå er det på tide å legge seg å lade batteriene til en ny økt i morgen.
Ha en god natt.

14 kommentarer:

  1. Oioioi:D Så flott det blir! Kjempefin peis:D Badet blir jo kjempeflott:D Gøy å følge med altså:)

    Hvis svigermor like prosjekter som går fort så tar det ikke lange tiden og strikke puffen;) Det er så tjukt garn og tjukke pinner. hehe

    Ha en fiiin dag:D

    SvarSlett
  2. det blir så flott hos dere:) følger spendt med:) hvordan har du gjort det der dere har festet blandebateriet på panelen? har dere membran bak eller på panelen??

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marthe. Takk for det =)
      Vi har membran bak panelplatene ja, kun bak vask, badekar og bak dusjkabinettet. Samt at platene er malt med oljemaling.

      Slett
  3. Så gøy og følge med fremgangen!:)Ser ut som dere nærmer dere innflytting nå!
    Vi holder også på med siste finish av kjøkkenet,samme merke vi også, men en annen løsning. Artig å se forskjellige utgaver av samme kjøkkenet!
    Hos oss går det to skritt frem og ett tilbake,har følt vi har nærmet oss innflytting lenge,men TTT....

    Hilsen Linn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen Linn
      Sikker på at du ikke skal begynne å blogge, så vi andre får sett? Blir jo skikkelig nysgjerrig her! =)
      Dette med skrittene vet jeg alt om! En skikkelig følelsesmessig berg og dalbane ;-)
      Kos deg videre med prosjektet.
      Klem Linn

      Slett
  4. Det blir såååå fint! :-) Likte fargen på veggene kjempegodt, og kan tenke meg det blir herlig å synke ned i det vakre badekaret og bare slappe av etter all bygginga, malinga og flyttinga... ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk =D
      Jaaaaa! Det blir nok en del slossing om det badekaret den første uken kan jeg tenke meg ;-)

      Slett
  5. Heisann! :)
    For et lekkert hus dere holder på å bygge.. :) Kjempespennende altså! Legger meg til som følger, morsomt å se hvordan det blir videre!

    Ha en fin uke. Klem Marlene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marlene. Koselig at du vil følge =)
      Klem Linn

      Slett
  6. Masse framgang å se:) Roma-peisen er flott og jeg ser jeg må tipse Marilinn om å ta turen innom for å se:)

    Ha ei god helg:)

    SvarSlett
  7. Hei =)

    Nydelig farge på badet og nydelig badekar armatur. Kunne du lagt ut link til hvor du bestilte det? Ønsker meg et slikt jeg også :)

    Silje ;)

    SvarSlett
  8. Silje:
    http://www.reuter-bathrooms.com/
    Merket er Nobilis

    SvarSlett
  9. Hei.

    For en fantastisk fin blogg jeg kom inn på nå... Jeg skal også til å bygge, så inspirasjon er en fin ting, selv om jeg vet sånn ca hvordan det skal bli.

    Har du flere bilder av badet med kjøkkeninnredning?

    Klem klem

    SvarSlett
  10. hei, spør litt igjen jeg,driver å googler dette med panel på bad;) har dere fuktsperre å lektet ut til lufting under panelen, å er det membran smurt på gips dere har å panelen rett på der igjen?blir ikke klok på denna googlinga;)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)