Perfect home

Hei
I gårkveld var jeg hos en vennine på perfect home party. Første gangen jeg har vært med på det, siden det ikke har passet tidligere. Det er hvertfall lommeboka glad for ;-) Det var jo så mye flott! Hadde nesten lyst å kjøpe alt ;-) Forelsket meg helt i noen høye lysestaker. Men var veldig i tvil på om jeg skulle kjøpe dem, for hva ville Kjetil si om jeg brukte så mye på lysestaker! Jeg trengte jo ikke å si hva de kostet tenkte jeg.. smilte for meg selv og skrev de på listen ;-) Hadde tydeligvis glemt hvor dårlig jeg er til å lyve. Det sto nok skrevet i hele ansiktet mitt når jeg kom inn døra hjemme.. Så jeg prøvde meg fint på " jeg elsker deg" Hvorpå jeg får som svar " Har du handlet SÅ mye?!" Hehehe, busted!
Han er ikke hakket bedre selv, for han vet å utnytte situasjonen. Hvordan kan jeg si nei til ny playstation når den vi har er ødelagt, og jeg har svidd kortet på ting jeg liker? Nei, det går ikke =)


Nå er det ikke lenge til mandag, og jeg har så smått begynt å glede meg til huset kommer.. igjen. Lovet meg selv å ikke bli ivrig, men det er ganske så vanskelig. Så jeg krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen!
Ha en fin dag =)

1 kommentar:

  1. hehe herlig innlegg.
    De lysestakene er bare kjempe lekre da. Nyt dem du.
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)