Dagen før Dagen =)

I morgen kommer huset! Gjett om vi er spente =) Nervene er faktisk i helspenn. Ser for oss at traileren velter, at noe er alvorlig feil osv. Snakk om å være optimistiske =P Vi får satse på at det går godt.
Har ikke fått noe tidspunkt enda, men tror det skal komme på formiddagen. Arbeiderne kommer i dag, så de skal stå klare =)
I går fikk jeg endelig bestilt armatur til badet og kjøkkenet. Var meningen jeg skulle kjøpe fra USA, men det var veldig få som sendte hit. Jeg fant heldigvis noen veldig fine på http://www.reuter-bathrooms.com/ De vet jeg passer og er tuv merket. Fant imidlertid ikke baderomsarmatur til den prisen vi har sett for oss, så bruker kjøkkenarmatur på badet også.
Disse to har jeg bestilt, ble ca 2000,- for begge. Veldig fornøyd!
 
Veldig lik utførsel, men den til høyre har lengre tut. Den skal vi ha på kjøkkenet. Merket er av Nobili. De hadde mange andre fine også, verdt en titt =)
I helga var vi på IKEA og hentet kjøkkeninnredning til utleie, vaskerom og bad. Samt en drøss med andre møbler. 3 turer inn og ut, 6 timer.. Smålei IKEA nå ja ;-) Men nå har vi det meste på plass, selv om det helt sikkert blir noen turer til, til Trondheim.
I morges var jeg å hentet lampene vi skal ha over kjøkkenbordet. To stooore industrilamper, love them!

Ha en fin fin mandag =)

11 kommentarer:

  1. Blir en spennende dag i morgen. Vi fikk huset vårt på morgenen,og i løpet av 10 timer, var alle veggene og en del av taket på plass. Men det står mye arbeid igjen innendørs, før en kan begynne å møblere ja.
    Skjønner du er utolmodig med å handle, og det skjønner jeg godt. Jeg driver også å planlegger fremover, men har heldigvis ikke noe hastverk, så jeg kan bruke god tid på avgjørelsene. Men jeg er veldig fornøyd når en avgjørelse er tatt.
    Lykke til i morgen, gleder meg til å se resultatet.

    Jorunn

    SvarSlett
  2. Takk for det Jorunn =)
    De skal ha huset ferdig i begynnelsen av november, så synes det er greit å få unna de største kjøpene =) Er 2 år siden vi startet å planlegge, så er ganske klar for innflytting!
    Skal ta en titt på bloggen din =)

    SvarSlett
  3. Så utrolig spennende:D kjempeflotte armaturer og den lampen var nydelig! Regner med vi får se noen bilder av husankomsten og at alt går bra;) ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Slikt armatur har jeg lett etter!:) Men vet du om det er godkjent i norge? vil rørleggeren innstaler det?

    Har fulgt bloggen din lenge,men først for en stund siden jeg oppdaget at vi bor på samme øy,samme navn har vi jammen også;)

    Lykke til med husbyggningen. Artig å følog med!

    SvarSlett
  5. Så spennende ,masse masse lykke til med morgen dagen.
    Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Hei Anonym, Linn, da sikkert? ;-)
    Ja de skal være godkjent. Er TUV merket =)Hmm.. Ble veldig nysgjerrig jeg nå altså! Har du blogg? =)
    Klem
    ----
    Takk Heidi =))

    SvarSlett
  7. Linn ja;) Tror vi har felles venner også J og H som bor i Trondheim?:)

    Hadde blogg tidligere,også laget jeg en ny nå som vi driver og totlarenoverer et hus,men sliter sånn med blogspot,får ikke til å legg inn innlegg eller bilder..ble så lei at jeg gav opp. Men lyst å få den opp og gå igjen,gøy og ha til senere som en dokumentasjon på før og etter:)

    Men den armaturen,er den svingbar?? Skal ha dobbeltvask og da bør den vel være det for å kunne fylle begge kommene...

    Håper å få se bilder av huset som kommer i dag,utrolig gøy når det kommer "nesten ferdig"!:)

    Hilsen Linn

    SvarSlett
  8. Hei=)

    Fin blogg=)=)

    Hvor er industrilampene fra?

    SvarSlett
  9. Jeg lurer også litt på de lampene. Hvor? Og pris?

    Håper dagen har gått bra, uten lastebilvelt og feilproduksjoner og den slags håpløse greier.

    Ingrid :)

    SvarSlett
  10. Linn:
    Stemmer det, kjenner dem godt =)
    Armaturene er svingbare ja. Du får prøve på nytt med den bloggingen, hadde vært artig å se. Så er det veldig kjekt å ha selv også, så en kan se tilbake =)
    Skal legge ut bilder samme dag som huset kommer, en vakker dag.. Forhåpentligvis neste mandag ;-)
    Ingrid & Anonym:
    De er kjøpt på Skeidar =)

    SvarSlett
  11. Så utrolig kjedelig! Dårlig av dem og ikke gi beskjed i det minste! En blir jo litt smågal av å gå og vente,og når det ikke kommer når det skal er det ikke rart en blir frustrert.

    God smak mannen din har;) For de var lekkre! Trodde ikke Skeidar hadde så fine ting jeg. Må tydeligvis ta turen innom byens møbleforhandlere. Tanken var å ta turen til Trondheim som både har fått Home &Cottage og Linving nå. Men kjekt med varer rett i nærheten:)

    Kryser finge for at huset kommer neste uke!:)

    Hilsen L

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)