Bestilt oss sofa =)

Nå har vi endelig fått leveringsdato på huset. Den 20. September braker det løs! Vi skal snart i møte med alle underleverandører, slik at vi får laget en fremdriftsplan og få dato for innflytting. Gleeeder meg ja =)
Nå som det nærmer seg med stormskritt har vi begynt på innkjøp. Vi har en drøss med lamper vi skal handle inn, et utleiekjøkken som skal hentes, og alt av vvs skal bestilles. Begynner å bli litt små stresset nå ;-) I dag har jeg trålet nettet opp og ned, på jakt etter en prisme- eller lysekrone til gangen. Men jeg finner ingenting =( Den må være spiss på toppen siden vi skal ha rosett i taket, og den kan ikke være for lang, siden takhøyden er 240. Om noen har tips om utenlandske nettbutikker blir jeg veeeeldig glad =)
I dag skulle vi liksom få gjort så mye.. Plukke ut teglstein til brannveggen, se på lamper og sofa. Men lillemor bestemte seg for å sove heeele formiddagen. Så vi kom oss ikke ut av huset før halv tre. Vi rakk Bohus fem minutter før stengetid. De har hatt tilbud på Howard sofa, som skulle ende i dag. Hadde sett oss ut vanlige 3 setere. Men ombestemte oss i butikken og gikk for 3,5 setere i litt buet fasong. Ett minutt over tre var to hærlige Howard sofaer i boks! =))

Vi valgte helt lyse bein, men han var litt usikker på om de var i produsjon enda. Om ikke blir det sort. Stoffet er i velour og er lys/mellom grå. Fant ikke eksakt farge på nett, men er lik den under.
Ha en god helg!

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ din heldig gris,de sofaene er bare helt rå lekre.Hadde også veldig lyst på de,men fant ut at stuen dessverre var litt for liten.
    Gleder meg til å se huset ditt ferdig.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. I know ;-) Hadde eeegentlig ikke råd. Men jeg hadde angret meg ihjel om vi ikke hadde gjort det. Regner med denne vil vare en del år lengre enn de andre vi har hatt.
    Du får bygge ut stua di ;-))
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)