Eames stoler

Hei hei

Jeg har lagt min elsk på Eames stolene! Sånn 6 år etter alle andre, hehe =) Enkelte design må jeg bruke laaang tid på å fordøye. Eames har alltid vært artige, bare ikke i mitt hus. Helt til nå. 
De nye 2015 modellene er bare så stilige! 
Planen var å bytte ut våre henriksdal stoler når barna ble litt større. Men den kan jeg jo se lenge etter nå som det ble smått igjen ;-) Så der skal Eames få gjøre jobben sin. Genialt med plast når man bør vaske stolene daglig. 

Når sommeren er over skal disse få pryde kjøkkenet vårt. Jeg klarer bare ikke bestemme meg for grå eller hvit. Hva tror du passer best?


Jeg har allerede bestilt meg en stol, men det er en RAR <3 
Bursdagsgave fra min kjære!
Lillegutt elsker bevegelse så vi sitter ofte i den gamle gyngestolen på loftet. Den er arvet helt tilbake fra tipp oldeforeldrene til mannen. Den knirker og hopper i skjøtene, og jeg er overbevis om at vi ligger langflat på gulvet en vakker dag, veldig snart! *Ler*
Så denne skal bli flittig brukt.
Replica av stolene kan bestilles på ebay (ikke RAR så vidt jeg kan se) aliexpress, voga og cultfurniture. Gyngestolen bestilte vi på sistnevnte. Har hørt at det kan ta opp til 4 mnd. før man får varer fra voga. Det er drøyt! Etter å ha googlet litt ser det ut til at CF har greie leveringstider. Er litt spent siden den ikke er på lager. Hos aliexpress får man de enda litt billigere, men da med sjøfrakt som kan ta opptil to mnd. Regner med vi kommer til å bestille spisestuestolene derfra. Har god erfaring fra vi bestilte prismelampen. Den tror jeg tok mellom 4-6 uker.
Krysser fingrene for at denne kommer innen 4 uker =) Har du erfaringer fra CF, så blir jeg glad om du deler!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)