Frost Bursdag

Hei alle sammen

Her er det bursdags helg fra ende til annen. Lillemor bestilte frost tema, så det måtte mor i huset hamle opp med :) Skulle liksom gjøre alt så enkelt, siden det bare er 2,5 uke igjen til termin. Men når jeg begynt å tråle nettet fant jeg så mye fin inspirasjon! Da er det vanskelig å begrense seg :)


Var litt rart å skulle pynte med blått til jente, men siden det er favoritt fargen min var det heeelt greit :) Og lillemor selv var stor fornøyd med Elsa kake og Olaf'er i marshmellows.
I istbitmaskinen ble det helt blått vann, til hele familiens og ungenes begeistring ;)


Kake ble bestilt hos baker, selv jeg vet mine begrensninger ;) 
Olaf'ene er laget av marsmellows, saltstenger, karamellknapper og koditorfarge.


En fin fin bursdagsfeiring med mange kjekke nabobarn <3
I morgen blir det stor innrykk med familie. Alltid like koselig :)
Hva har dere bedrevet helgen med?
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)