Litt nytt på badet

Hei alle sammen

Lenge siden sist, som vanlig! 
Her i huset har vi endelig fått karret oss til å legge lister på badet. Det skulle bare ha blitt gjort i to år.. Har styra fælt med å få tak i lister. Men til slutt fant vi hos Vadset tre. Nesten 17 cm høye fotlister. Elsk <3
I samme slenge ble badet malt, da mannen i huset uttalte at vi hadde stygg farge på badet! Grunn nok for meg til å kjøre til nærmeste farvehandler ;)
Slik ble resultatet.
Øverst på ønskelisten står en ny toppmontert vask som er lavere og større enn denne. Veldig vanskelig å finne. Hvertfall til overkommelig pris. Rop gjerne ut om du skulle ha sett noe av interesse :)

Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

  1. Heisann :-)
    Endelig et innlegg fra deg, og for ett utrolig lekkert bad. Jeg har selv 2 bad som er under bygging, og takket være deg så vet jeg nå sånn ca hvordan disse skal se ut ;-) Kan ikke du si noe mere om hvilken farge dere har på vegg, badekar og dusjkabinett, og lamper dere har brukt? Dette er noe av det vakreste jeg har sett på lenge. Jeg håper du etterhvert vil bli litt mer aktiv her inne på bloggen, for maken til hus......alt e bare såååå gjennomført og lekkert :-)
    Ha en fantastisk fin dag
    Hilsen Anniken :-)

    SvarSlett
  2. Helt nydelig! :)
    Jeg har lett etter akkurat denne skjenken du har vasken på, i evigheter!
    Hvor er denne fra?
    Hilsen Therese

    SvarSlett
  3. Hei Anniken
    Takk for fine ord :) Bloggen blir dessverre litt nedprioritert da jeg er så mye på jobb. Men jeg lover å bli flinkere til å legge ut bilder av prosjektene som blir utført :)
    Det står skrevet litt om det i tidligere innlegg, men kort fortalt: Badekaret er fra megaflis.no, Dusjen er macro fra tema bad. Jeg har malt treverket inni med båtmaling, da jeg ville ha det hvitt.
    Badekar og servantarmatur er fra tyskland. Nobilis er merket. Lampene er fra IKEA.
    Fargen; Varm lin.
    God kveld til deg :):)

    Therese:
    Takk :) Skjenken er fra JYSK, men det var bare en parti vare vi hadde for to år siden. Jeg vet den føres hos JYSK i Sverige. Så om du kan ta turen over, får du gjøre det :) Sjekk jysk.se for pris. Var veldig rimelig da vi hadde den.
    Mvh Linn

    SvarSlett
  4. Tusen takk for svar :-) Var på nettet å fant dusjen....hjelpes!!! Den koster penger, men.....den MÅ det bare bli ;-) Har ett bad i 2 etg som har stoppet helt opp pga dusjen jeg ikke fant, så den får koste hva den koster, den må jeg ha :-D
    Hilsen Anniken :-)

    SvarSlett
  5. Den finnes både i steam og uten steam. Vesentlig forskjell på prisen :)
    Lykke til med badet! :)

    SvarSlett
  6. Kjempe kjempe fint og koselig hos deg. Var redd du hadde sluttet å blogge. Følger med

    SvarSlett
  7. Takk Anonym :) Neida, det vil jeg nok ikke slutte med. Selv om det dessverre blir lenge mellom hvert innlegg.

    SvarSlett
  8. Utrolig nydelig hus dere har. Får masse inspirasjon og drømmer meg bort :) Håper du ikke slutter å blogge!

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)