Så langt..

Men ikke lengre.
På søndag ordnet vi oss barnevakt og gikk løs på plattingen med godt mot. Kilene som var litt for lange ble kappet, målt og lagt opp. Etter noen timer var vi klar for å legge terrassebordene. Når planke nummer to var kappet til og lagt foran døra, skulle jeg inn å hente noe.. Tror dere vi fikk opp døra? Nei... Kilene med bord, ble en halv cm for høy. *Gah!* Da var det bare å hive seg på telefonene til husleverandøren. De skal heldigvis ordne opp i det, så nå sitter jeg å venter på snekkere. De må sikkert høvle alle kilene, stakkars folk ;-)
Krysser fingrene for at vi er ferdig til helga!
På verandaen skal vi ha en stor rottingsofa og et spisebord. Jeg har også planer om å bygge meg et utekjøkken =) Har også lyst til å ha en paviljong, solseil eller en pergola. Men har ikke funnet ut hvordan vi skal løse det enda. Jeg liker nemlig ikke "utbygg" med forskjellige vinkler.. Det burde ha gått i samme vinkel som taket på huset, men det blir nok vanskelig. Om noen har forslag eller innspill blir jeg glad for det =)
Her er et knippe bilder jeg har samlet over løsninger vi kan gå for.
Ha en fin vårdag alle sammen =)
Klem Linn

5 kommentarer:

  1. Sånn er det å bygge hus:) stadig vekk noen utfordringer:)

    Jeg har malt et møbel i sober, totalt forelsket i den fargen! Ubeskrivelig vakker:)

    Super-duper kjekt vaskerom. Vi var inne på tanken om garderobe tilknyttet vaskerommet. men når man skal tegne huset selv, og alt skal på en flate må man gi og ta. Garasje inn i huset veide mye opp i avgjørelsene! Også ble det walk-in på mor så da er jeg fornøyd:)

    Gleder meg til vi også kan flytte inn, skal bli godt å nyte huset!

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  2. Solseil er jo lurt da siden man slipper å bygge så mye.

    Vi har en give-away på gang. Kom innom og vinn fine premier da vel :)

    SvarSlett
  3. Så fint det blir! Har fulgt med bloggen din, men sliter med blogspot og nå etter at vi flyttet inn mangel på nett.. Så har ikke fått skrevet noen hilsen. Det er i alkellfall blitt utrolig fint! Gleder meg til å følge med hageprosjektet. Skal i gang vi også men blir litt nærmere sommeren. Ha en fin dag! Hilsen Linn

    SvarSlett
  4. Æsj, så kjedelig da.... Men så bra at husleverandøren ordner opp, da blir det nok snart greit likevel... :-)

    Hehe... Ja, jeg er nok over gjennomsnittet sta ja, og av typen som når noen forteller meg at jeg ikke klarer ting på død og liv MÅ klare det... Nå har skuffene kommet på plass også, og alle skinnene var på riktig sted... :-) Mer kjøkkenmontering står på planen for kvelden. Det var jo knallmoro!!! :-) Skjønner ikke hav jeg gruet meg til... ;-)

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  5. Hei.
    Mange fine løsninger. Skal ha tak over verandaen vi også. Hvor har du hentet alternativene du viser? Likte godt det nederst til venstre.. Hvor kan jeg kjøpe denne? :)
    Klem J.

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)