Lampe i trappa

God dag

Nå har jeg lett etter lampe til trappehullet i ukes vis. Jammen ikke lett å finne noe når kravene er at den skal være stor, men ikke for lang. Det er en lampe jeg hele tiden har vendt tilbake til, men den er for lang.
Siden jeg ikke gir meg så lett, tok jeg kontakt med fabrikken å hørte om de kunne lage den på mål. Å det kunne de! =) Så nå skal herligheten bestilles i 80 cm bredde og 90 cm lengde =D

Som dere ser kommer pipa opp på gangen i 2.etg. Har brukt noen dager på å venne meg på at den er der.. Nå synes jeg bare den er kul =) Men den skjemmer trappa litt når man ser opp fra 1 etg. Så håper lampen skjuler pipa fra den vinkelen.
Denne uka har vi vært i huset hver kveld. Jeg har fått malt masse. Nå er det kun hjørnelister som skal få noen strøk så er jeg FERDIG! 
I går begynte Kjetil og en kompis med legging av teglflisene. De har innført en tradisjon med at det skal drikkes baileys når slik jobb skal gjøres.. ;-) Heldigvis klarer de jobben utmerket på en liten snurr også =)
Nyt lørdagen folkens. Ha en riktig god helg =)
Klem Linn


4 kommentarer:

  1. Endelig får jeg til å kommentere inne hos deg;).

    Du verden så lekkert dere får det altså. Veldig flott trapp og nydelig lampe dere skal henge i trapperommet også. Vår trappelampe er veeeldig beskjeden iforhold til denne lekkerbisken deres;)

    Vi lander nok på en Romapeis vi også, siden den ikke tar så veldig plass. Synes det ble stilig med det runde piperøret som lander rett i peisen deres;).

    Ha en fin lørdag videre;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Hvor er lampen fra og hva ligger prisen på? Den var rålekker :)


    Silje =)

    SvarSlett
  3. Oi, for en flott lampe! Kan jeg spørre hvem som selger den? Vi har bodd i huset vårt i to år og har fremdeles ikke fått lampe i trappeoppgangen ettersom jeg ikke finner DEN lampa.

    Ha en fortsatt fin helg. :)

    SvarSlett
  4. Gledar meg veldig til å sjå det ferdige resultatet!!! Ser kjempe flott ut så langt!!

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)