Ferdig veggur

God kveld =)
Da er jeg eeeendelig ferdig med vegguret. Typisk meg å sette bort halv ferdige prosjekter for så å ergre meg over at jeg aldri blir ferdig ;-)
Var ikke helt fornøyd etter at jeg hadde beiset den. Hvit lakkbeis er forferdelig vanskelig å jobbe med. Den markerer der man starter og ender, alt for godt. Heldigvis er ikke de andre fargene slik, hvertfall så vises det ikke like godt ;-) Uansett, når den var montert sammen igjen, så det mye bedre ut. Gleder meg til å få hengt den opp i ny huset =)
En takk til mannen min som ville skru den sammen igjen... jeg hadde jo selvsagt glemt hvor de 20 skruene tilhørte ;-)


Jeg glemte å ta før bilde, men den var hvertfall eikefarget. Lakken ble pusset av, beiset med hvit lakkbeis, og alle delene har fått en aceton vask.  Klokken ble gitt til mannens oldefar, fra Misjonskoret i byen. Svigermor har spurt oss i ti år, om vi ikke skulle ha med oss uret hjem. Noe som vi tidligere alltid har ledd bort, for hvem ville ha en gammel klokke lizm! ;-) Heldigvis endrer man syn, trendene forandrer seg, og jeg kan ikke få nok av disse skattene =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)