Tips: Vindusfolie

God kveld =)
Enda går det treigt med å få kommet igang med byggingen. Det har vært litt styr med å få inn papirer fra alle som skal være involvert i huset. De to siste skulle levere i dag. Han som sitter med papirene utsatte til og med en flyreise i dag, bare for å vente på papirene. Jeg fikk også mannen min til å ringe de to, så vi fikk bekreftet at de skulle levere dem i dag. nåååå må vi vel snart kunne begynne å telle ned til byggestart? =)
Men tilbake til overskriften. Vindusfolie. Det finnes så utrolig mye fin vindusfolie, men ikke alle vet hvor de skal finne foretninger man kan kjøpe det i. Hos Vindusfolie.no har jeg handlet før og var veldig fornøyd med resultatet. Så trenger du litt fornyelse eller innsiktshindring, anbefaler jeg en titt innom nettbutikken.
Disse skal vi ha på badet:

Mye fint =)








Vurderer også å ha noen lave på stuen, slik at orkideene mine får litt lè for solen.. Men får ta det etterhvert som jeg ser hvordan det blir =)
Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Hei Villa Wikan. Du vant Green Gate påskeegg med karameller på bloggen min :) http://zandvik.blogspot.com Send meg adressen din på mail til meg så kommer det i posten snart :) mariamyx@hotmail.com Er i Bergen nå, sender det i løpet av uken som kommer :)
    Kjempe fine vinduer :) Vi fikk satt inn våre vinduer i huset i går og i dag, så nå gleder jeg meg veldig til å komme hjem å se. God helg.

    SvarSlett
  2. Hei. Koslig å komme innom bloggen din :)

    Jeg har også tittet på sånn vindusfolie til vinduet på badet - kjempesmart :)

    Ha ei fin helg videre!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Gry.
    Takk for det =) Ja det er genialt, hvertfall når det finnes så mye fint design =)

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)