Fantefelle

God kveld
Min barndomsvennine Kristin er en utrolig kreativ dame. Hun har tatt kurs i skinnfellsøm, og har begynt å produsere noen usedvanlige vakre skatter av saueskinnfeller. Skinnene får hun fra sin far som driver med oppdrett av villsau. Så disse produktene er fra friske og lykkelige sauer ;-)
Hun lager feller med trykk, votter, luer, tøffler og lekedyr. Selv må jeg bare ha meg en lekesau. Den skal få hedersplass på hyllen, på gutterommet.
Ta en titt selv på: http://www.fantefellen.net/


1 kommentar:

  1. Helt utrolig hvor liten verden er...tross alt..
    Jeg bodde på Tingvoll til jeg var 11, så da kan det hende jeg vet hvem du er: )
    Nå nærmer vi oss veldig slutten på byggeperioden og du vet vel alt om hvor godt det er: )

    Klem Iris

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)