Nytt møter gammelt

Mai utfordringen på Norske interiørblogger er " Nytt møter gammelt" Den må jeg selvsagt være med på =)
Bildene er fra TV-stuen vår, som ble malt og ny innredet i helgen.

Nytt: Lady pure colour maling, i fargen Sober. En stor favoritt blant bloggere for tiden =) Sofaen er byttet ut med komfortable sjeselonger fra IKEA. Lysestaker fra Perfect home og runde puter fra Milla.
Gammelt: Gamle filmruller har fått hedersplass på veggen, samt at vi har et gammeldags teleskop i hjørnet som pynter opp =)


Håper du liker mitt bidrag =)
Klem Linn

11 kommentarer:

  1. Nydelig loftstue!! Elsker fargekombinasjonene, enkelt og stilfullt:) Kan jeg spørre hvilket gulv du har på dette rommet? Og eventuelt pris hvis du også vet det:) Mona.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mona
      Takk for hyggelig kommentar =)
      Gulvet er Alloc original grå eik, helplank. Kostet rundt 290 kr kvm. Mulig vi fikk noe kvantum rabatt.

      Slett
  2. Åh, så kjekt å se fargen på vegg:) Vi har Sober stående på spann enda, men vi skal ha det på soverommet vårt:) I utgangspunktet er det bare på en vegg, men vi får se hvordan det blir, og hvor langt spandert rekker:)
    Fint bidrag også forresten:)
    Klem Iris

    SvarSlett
  3. Det ble så fint vennen :) Men er enda finere i virkeligheten enn på bildet, selv om de også ble kjempefine!! :-) Vi tror vi har bestemt oss for gulv til huset nå (med unntak av våtrommene, 3 soverom og walk in :-) ENDELIG!

    SvarSlett
  4. Dette var stilig! Vi holder på å innrede i kjelleren til tv-stue. Mye mindre rom og litt annen stil, men likte ditt veldig godt :) Klem Lisbeth

    SvarSlett
  5. herlige bilder du viser :)

    ha ein fin dag.

    Henriette

    Vi har en liten give away på gang, kom og bli med.

    SvarSlett
  6. Herlig bilde, det likte jeg kjempegodt! Så flott dere har gjort det!
    En fryd for øyet! lagt deg til på blogglisten min på bloggen nå, for du hadde forsvunnet for meg!

    Nydelig har du det! Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  7. Lekkert bidrag! Fargen sober er veldig lun og flott da. Liker veldig godt de sjeselongene, de ser veldig komfortable ut;).

    Lykke til med bidraget ditt;)

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  8. Stilig! Veldig fint med de gamle filmrullene. :o)
    Lykke til i utfordringen!

    Ønsker deg en strålende helg!


    AW

    PS! Kan du please skru av kommentarmodereringen? Det tar så lang tid, og er veldig vanskelig å tyde.

    SvarSlett
  9. Tusen takk for code tips and. den benken! :) Kjempefin farge dere har valgt på loftstueveggen! Og artig me de filmrullene :)

    Lykke til med bidraget ditt! Ha en riktig så fin helg! :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  10. Lekkert! Kan jeg spørre deg hva gulvet her heter? Det var såå fint!!

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)