Oppussing av vokseseng

Hei
Her er mitt siste oppussingsprosjekt. Ikke store greiene denne gangen. En gammel vokseseng som har vært i familien i flere generasjoner, arvet vi her i sommer. 

Passet meg utmerket, siden jeg alltid har ønsket meg en slik =)


Sengen har blitt grunnet og malt med matt maling i fargen sober. Inni er den frisket opp med tapet fra photowall.no
Prikken over I'en er navnet på alle de som har hatt den, med årstallet de er født. 
Tre generasjoner er den kommet til .

Her ser dere utgangspunktet. Ikke særlig tidsriktig i røyk-gult og brun ;)
Dette var kjempe gøy! Rask og enkel jobb. Skulle gjerne laget flere slike.
Nå har Ailo to senger til pynt ;) + en vugge han har vokst ut av. Har prøvd å legge han i voksesengen noen netter, men han er så godt vant med dobbeltsengen at han holder på å slå seg fordervet på kun 60 cm bredde.. haha =) Samsovingen blir nok opprettholdt.

Jeg har forresten begynt å bruke instagram. Bedre sent enn aldri ;)
Følg meg på villawikan =)))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)