Englandpakke


God kveld!

Her går det sakte men sikkert fremover med grunnarbeidet. I dag fikk vi tatt ibruk minigraver og det har gått ganske så radig. Vi satser på at vi kan støpe i morgen =))
Været er bare helt fantastisk! For en uke siden gikk ungene enda i ull, nå er det sommerkjoler og shorts. I love it! Krysser fingrene for at dette bare er begynnelsen. 
Som alltid er det flere prosjekter på gang. Det var det berømte soverommet vårt da.. jeg har malt det to, eller tre? ganger, tapetsert og revet ned fondvegg. JEG BLIR ALDRI FORNØYD! 
Da jeg var på en jobbtur til Ørsta kom jeg over en nydelig tapet fra borge og fikk eeeenda en gang lyst til å forandre. Blir faktisk litt sliten av meg selv, skal innrømme det ;-) Men jeg har vært flink! Det er over en mnd. siden og jeg har enda ikke kastet meg i rundt med maling og tapet. For jeg venter nemlig på denne herligheten fra England:

Lekker, ikke sant? =))
Så nå skal jeg holde meg i ro til den er på plass. Så får vi se ;)
Her er forresten tapeten jeg har falt sånn for:

Er så herlig denne populære turkis/grønn fargen.
Vi får se når hodegavlen kommer!
Håper dere har hatt en super dag i solskinn :)

1 kommentar:

  1. Må si jeg blir imponert over dem som har så mye energi til å forandre hele tiden. Skulle gjerne hatt litt av den energien.
    Hodegavlen var bare helt nydelig. Ønsker meg en selv. Hvor har du bestilt den?

    Ønsker deg en fin uke videre
    Klem fra Anne Line

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)