Ebay tips: Sengesett

God kveld

I dag har jeg vært på jakt etter nytt sengesett. Alle norske butikker er trålt igjennom både en og to ganger. Jeg er nok vanskelig altså ;-) Jeg har sett for meg litt "glam" og det fant jeg altså ikke. Har tittet litt på ebay før, men ga opp da størrelsene ikke stemte overens. Helt til jeg kom på å sjekke England!  (www.ebay.co.uk) Her var masse fint og i riktig størrelse =)
Jeg samlet inn litt bilder, så jeg kunne deler med dere.















Mye fint, ikke sant =) 
Er så stilig når man kan kjøpe pynteputer i samme serie. Eller gardiner.
Så var det bare å bestemme seg for hvilke.. Regner med det blir to av de beige. Noah skal få turkis Union Jack i alle fall =)
Prisen for 1 sett med dyne og putetrekk ligger på 130-200,- på de jeg har klistret inn, om noen skulle lure.
Fin kveld videre!

3 kommentarer:

  1. Många fina alternativ här! Personligen gillar jag dom ljusa bäst! Ebay hittar man massor av fint på, men jag har faktiskt inte kollat uk av någon anledning. Tack för tipset! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Fin blogg du har! Og Nydelig hus!
    Herlig med tips om sengesett! Disse hadde vært en formue i Norge! Fant faktisk et ganske så billig på Ellos jeg som jeg venter på....Med 6 putevar til! Grå, tykke striper! Men vanskelig å finne ja!
    Ha en nydelig lørdag!

    klem fra meg:-)

    SvarSlett
  3. I do not even know how I ended up here, but I thought
    this post was great. I do not know who you are but definitely
    you are going to a famous blogger if you are not
    already ;) Cheers!

    My website acoustic guitar a chord

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)