Husfarge

Hei hei.
Lenge siden jeg har oppdatert bloggen nå. Er ikke så mye som skjer enda. Søknaden er snart godkjent,det ble noe kluss med takhøyden og litt misforståelser på huslengden. Men det er under behandling. Oppstart for graving blir uka før eller etter påske. Helst før, selvsagt ;-)
Etter å ha vært ute å reist en del har jeg endret mening om farge på huset. Jeg sitter alltid å studerer gamle hus når vi er ute å kjører bil.. =) Først tenkte vi å ha hele huset, med karmer og alt, i samme farge. Det som er så synd da, er at dekorasjonen ikke synes så godt. En eller annen plass på Hønefoss så jeg et nydelig gammelt hus i hvitt og grått. Da var det bare å komme seg hjem og overbevise mannen om at det går heeelt fint å legge til 50 timer ekstra med maling av karmer og lister ;-)
På tur ned til Oslo kom jeg over enda et nydelig hus i samme farger, og på tur hjem fikk jeg knipset noen bilder av det =)


 Orket selvsagt ikke stoppe å gå ut i griseværet.. så bildene ble som de ble.. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)