Hilse på

Hei

Bare innom for å vise frem lillegutt =) Ailo kom til verden 15/4 4110 kg og 51 cm. Største babyen i familien på begge sider, fra den minste dama.. Haha =) Likevel en drømmefødsel.


Har sett så mange flotte og inspirerende bilder på pinterest av babyer. Så måtte prøve litt selv. Jammen ikke enkelt å få tatt bilder av en baby mellom amming, bleier og søvn ;) Men ble fornøyd med disse bildene jeg tok av han i en eplekasse. Så håper jeg at jeg får tatt mange flere fremover =)


Som dere forstår er vi nå inne i baby-boblen, men håper likevel jeg får litt fart på bloggen igjen fremover. Har avtalt litt spennende ting fremover både med gjesteinnlegg på JYSK sin blogg og som ukens boligblogger i VG. 
Håper dere nyter våren og planlegger masse prosjekter til sommeren! 
Her skal vi ta det litt som det kommer, men jeg har selvsagt en del på gang, som alltid =)

Klem

3 kommentarer:

  1. Er du på instagram, Linn? Så koselig å følge deg :)

    SvarSlett
  2. Nei, dessverre. Kanskje på tide å registrere seg? =)

    SvarSlett
  3. Da har jeg fått ordnet insta =)
    VillaWikan

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)