Nytt barnerom

Hei hei

Da fikk jeg plutselig for meg at jentene skulle bytte rom, hva annet skal man forvente.. Vi har jo tross alt bodd her i 5 mnd. Nå ;-)) De i rundt meg blir litt sliten, men jeg har det veldig gøy =D 
Tror jeg er veldig flink til å finne på alt mulig rart jeg skulle ha gjort inne, så jeg slipper å stå ute å male. Gud, hvor kjedelig! Ser ingen enda på det enda heller.. men men.
Lillemor sitt rom har ihvertfall begynt å ta form. Jeg har igjen litt dekorering og maling av dukkehuset. Samtidig får gammelrommet tre nye strøk maling og en real overhalling. Ting tar litt tid, så nå må jeg bare dele litt bilder =)

Den gamle gyngestolen etter tipp-tippolde har blitt hvitmalt. 
Veggfargen beholdt jeg, for den var jeg så fornøyd med.

Avlastningsbord fra Jysk. Vurderer ett strøk maling på det, siden den er "eggehvit" og resten er i "bomull".

Tapetprøver har fått plass i rammene.

Pom poms i taket. (Etsy)
Det var opprinnelig seks stk. Men to har allerede blitt istykkerrevet til lillemors store fryd ;-)

Nytt sengesett fra ebay Australia. (Hvorfor selges ikke kappelaken til babysenger i Norge?!)

Ha en fin kveld og en snaaart god helg =)

Klem Linn




7 kommentarer:

  1. 5 mnd... ja da er det på tide med store endringer... hehe... Det ble veldig fint da. Gleder meg til å se det andre rommet også.
    Du får begynne å sy kappalaken til babysenger og selge de.
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  2. Oooh, så lekkert! Flinke du.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Kjempefint! Lette meg ihjel etter kappelaken selv da jeg hadde en liten en for et par år siden, ikke å oppdrive:( Det du hadde funnet der var jo nydelig:)

    SvarSlett
  4. Hei Linn!
    Jeg vet selvfølgelig hvem du er: )
    Verden er jo så liten... i allefall Norge!
    Akkurat nå kan jeg ikke se for meg at jeg skal bli rastløs i "nyehuset" på en stund...men skal aldri si aldri:)
    Denne natten blir siste i gamlehuset!
    Ha en fin helg!
    Klem Iris

    SvarSlett
  5. For et nydelig hjem dere har.. Drømmen er villa her også.. :) du har vært flink til å innrede:)

    SvarSlett
  6. Oi da, det tok ikke lange tiden før det skjedde noe nytt. Så flott det ble da - lille frøken liker nok det.

    SvarSlett
  7. Kjempefint! :) Pom poms er så skjønne! Har ikke tenkt på å bruke det som dekor på barnerommet...god ide! Og SÅÅÅ enig med deg at sengekappe til sprinkelseng burde vært solgt i Norge også! Mye jeg savner her i landet av ting og tang. Har du vært inne på nettsiden til potterybarnkids? Der er det så mye fint til barnerommene :)

    Kos deg med innredningen :)

    Ha en herlig sommer videre!
    Klem Anne

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)